-5
Начат

Терміни підключення приватного сектору !

Леся 3 года назад • обновлен Анна Набаева 10 месяцев назад 41
    Термін підключення приватного сектору становить до 30 робочих днів з моменту оформлення договору та повної оплати за підключення, абонентського обладнання ONU – Optical Network Unit та депозиту (абонплата/кількість місяців) залежно від обраного тарифного плану.

Добрый вечер! подавали заявку на подключение месяц назад, до сих пор не подключили нас, сколько ещё ждать?

+1

Добрый день! подали заявку 22 числа прошлого месяца,сказали в течении 30 рабочих дней ! Но звонка так и не было :(

-3

Вас вже підключили, вітаю, і прошу вибачення за очікування! :-)

+1

Долго еще ждать подключения?

-2

до 30 робочих днів виконуєтсья підключення, попередньо Вам зателефонують і погодять час.

+2

Добрый день! подала заявку на подключение частного сектора и оплатила ещё 13 июля, 30 рабочих дней прошло, нас до сих пор не подключили, звонила узнать по поводу подключения 23 августа мне сказали что подключат в четверг-пятницу (25-26 августа) или в крайнем случае в понедельник тоесть сегодня, сегодня я позвонила уточнить когда нас подключат мне сказали что возможно до конца недели но когда именно никто не знает! сколько мне ещё недель подождать? и в чём проблема подключения вовремя?

-3

підключення на післязавтра у Вас.

-3

Вас вже підключили, вітаю, і прошу вибачення за очікування! :-)

+1

Добрый день! Подавала заявку на подключение, 30 рабочих дней уже прошло. На когда планируется подключение? Долго ли мне ждать? Номер договора 62042.

-3

Вас вже підключили, вітаю, і прошу вибачення за очікування! :-)

Можно узнать, при переходе с другого оператора ждать подключения тоже 30 дней ?

-1

Ні, там поза чергою включають, як оформитесь нижче номер угоди напишете, я скажу щоб на контроль поставили. Влітку через відпустки була черга, зараз людей значно більше на підключеннях працює по приватному сектору.

Я уже как месяц тому заявку подавал, №62370

-1

Протягом кількох днів переключать Вас.

А номер договора того провайдера с которого перехожу не надо ?

Скажите, есть ли возможность подключения цифрового ТВ по ул. Пушкиеская 60Д . частный сектор

+2

У кінці серпня подав заявку на підключення приватного будинку за адресою Гостомель вул Степова (Ворошилова) 44 згідно акційних умов, які діяли на той час. 26.09 мені повідомили про наявність технічної можливості для підключення, але з умовою доплати за відстань, оскільки відстань до точки підключення складає 400 м. Після особистого обстеження розміщення точки підключення на відстані 400 м я її не виявив, тому подав заявку на повторне проведення замірів. Відповідно до моїх спостережень найближча до мого будинку точка підключення знаходиться на відстані 200 м. До цієї точки підключено 2 абоненти, які активно користуються послугами. Через місяць мені зателефонували і запропонували підписати договір і оплатити послуги. Договір я підписав і оплатив послуги 05.11.16. 12.12.16 монтажники виїхали на місце і дали відповідь: "...у точці підключення відсутній сигнал. Необхідно підвести сигнал до точки підключення... протягом тижня сигнал буде підключено...". 23.12.16 через годину після мого телефонного звернення оператор зателефонувала мені і залишила наступну інформацію: відстань до точки підключення складає 500 м і мені потрібно доплатити за відстань. На моє зауваження про те що я особисто хочу переміряти відстань до точки підключення оператор дала мені мені відповідь: "...ніхто до Вас не буде приїздити для повторних замірів від вказаної точки..." До цих пір мені незрозуміло за яку відстань я маю доплатити???? за 500 чи за 400??? Якими приладами заміряють відстань, якщо відхилення у точності замірів складає 100 м??? Скільки разів будуть змінюватися умови підключення???? Коли мені підключать інтернет відповідно до договору укладеного 05.11.16????????????????????????

+1

Уточнюю: на даний момент менеджери у моїй заявці змінили інформацію про відстань до точки підключення з 500 м що було в 11-00 сьогодні на 400 м. Перевірив затаелфонувавши знову близько 17-00. Питання без відповіді: за скільки доплачувати??? За 250, тобто більше 150 від 400 м загальної??? Чи за 350м від загальної 500м??? Чи за 400??? Чи за 500??? Чому на момент підписання договору не було обумовлено вартість додаткової оплати за підключення?????????????


Договір №67026

Витяг з правил підключення:

  • Введення кабелю до квартири абонента. Для введення кабелю використовується існуючий отвір, або буриться окремий отвір у стіні чи в коробці вхідних дверей діаметром 10 мм. За бажанням абонента проробляються отвори всередині квартири абонента. Місце буріння отвору вказується абонентом. Усі ризики пов'язані з перебуванням під штукатуркою прихованої електричної, телефонної проводки, коаксіальних телевізійних кабелів, інших елементів інженерної інфраструктури покладаються на абонента. У разі порушення цілісності таких мереж роботи з відновлення та компенсації збитку не проводяться.

У такому випадку питання: Чому монтажник відразу заявив: "Ми отвори у стінах не свердлимо... зробіть самі... бо ми не знаємо де у Вас проходить елекропроводка."

Прошу оголосити подяку бригаді монтажників, яка сьогодні швидко і оперативно підключила мені інтернет. Велика подяка від мене та моєї сім"ї.

Доброго дня! Підкажіть, будь-ласка, на коли заплановане підключення по договору 67720 від 19.11.2016?

Добрый день. подали заявку на подключение 12 ноября! Оплатили 13 декабря! Сегодня 3-е января!!!!! Мы находимся в г. Обухове №65045 договора. Я УЖЕ УСТАЛА ХОДИТЬ В ОФИС!!!!! Каждый день новая отговорка. Может хоть както среагируете.....


Добрый вечер... Пишу с Клавдиево, проблема в том что 12 октября пришло СМС что нас переключают на Ваш интернет. .. с условием что до переключения нас будет поддерживать местный оператор, 27.12.2016 нас отключили , комментарий местного оператора что Бест вас отрезал и обещал подключить до нового года... Прошу хоть как то отреагировать на нашу ситуацию

Номер договора 65711

Добрый день!

Подал заявку на подключение 09 декабря.

Уже почти месяц прошел а нас еще не подключили...

Когда нас смогут подключить?

№68664

Добрый день, у меня та же проблема.. почти месяц как оплатил за подключение интернета, но на даный момент никаких вестей от монтажной бригады.. №69103

Не чекайте "вестей"... телефонуйте... будете мати хоч якусь відповідь. Я поки чекав, поки нічого і не робилось. Кожного разу коли дзвонив отримував якусь нову інформацію... наприклад: відстань до точки підключення змінювалась з 400 до 500 метрів, а у момент підключення вистачило 300 м провода...Підключення відбулося після того, як змінилася бригада по підключенню, а змінилася після багатократних дзвінків. Велика подяка монтажникам, які не бояться роботи... приїхали без зайвих розмов про проблеми зробили свою роботу і поїхали.

Добрий день, договір 69038 від 17.12.2016р. Коли чекати підключення???

+1

Договор №64590. Обещали в течении 2-3 месяцев переключить с Волза на Бест, но так никто и не звонил и не приезжал

Доброго дня. Скажіть, будь ласка, на коли планується підключення до мережі інтернет абонента за угодою № 69618? На скільки мені відомо, через 30 робочих днів з дня підписання угоди. Підписано 30.12.16. Це забули, чи таке ставлення компанії до абонентів?

таке ставлення компанії до абонентів. В цьому розділі представники компанії з`являлися пів року тому, прикро. навіщо його було створювати?

Возможно ли подключения вашего провайдера в г.Киев по ул.Березняковской?

Доброго дня! Мій номер договору 34605.
Користуюсь послугами вашого провайдера вже багато років і ніяких нарікань.
Вирішив підключити батькам у часному секторі інтернет (смт.Коцюбинське вул.Бакала 33).
Лишив запит на ПРОРАХУНОК підключення. Обіцяли зателефонувати протягом тижня - пройшло вже два місяці.
Батько робив повторний запит на прорахунок - пройшов місяць. Кому дзвонити, щоб ПОРАХУВАЛИ і підключили?

Доречі функція в особистому кабінеті "Запитати Директора" не працює!!! Заблокували?

Вони не люблять заробляти гроші.

Мій договір 76625 подав заявку 05.08.17. Вже пройшло 37 робочих днів. Співробітники двічі обіцяли передзвонити, але досі чекаю. А я заплатив вам протягом 30 хв.....

Добрый день.Город Обухов беспокоит.Вопрос по поводу подключения в частном секторе.Кабель провели две недели назад,оплата произведена неделю назад.Как долго еще можно ждать????? Номер договора-81553


Сервис поддержки клиентов работает на платформе UserEcho